Távoli segítségnyújtás

Mire jó a távoli segítségnyújtás?

 

Ha valami szoftveres probléma van a számítógéppel / laptoppal, akkor nem szükséges az eszközt behozni a szervizünkbe. Sok esetben távolról is meg tudjuk oldani a kisebb beállítási problémákat, mint pl. nem működik a levelezés, nem tölt be egy program, megváltozott a kinézete egy programnak, nem megfelelően tölt be egy weboldal, stb.

Kizárólag az Ön engedélyezésével be tudunk jelentkezni az interneten keresztül a számítógépébe. Ekkor ugyanazt a képet látjuk, mint Ön, közben figyelemmel kísérheti a kijelzőn, hogy mit csinálunk éppen a számítógépén.

Mi a feltétele a távoli segítségnyújtásnak?

  • Legyen bekapcsolva a számítógép.
  • Legyen működő internet kapcsolat.
  • Fel kell telepítenie a saját számítógépére az általunk használt távsegítség programot (AnyDesk).
  • El kell indítani a távsegítség programot (AnyDesk).
  • Kollégáinknak meg kell adnia az Ön egyedi azonosító számát / nevét, amit a program ír ki (AnyDesk).
  • Engedélyeznie kell, hogy csatlakozhassunk az Ön számítógépéhez.

Ha úgy dönt, igénybe veszi a távsegítség szolgáltatásunkat, akkor a következő lépeseket kell még megtennie:

AnyDesk program letölthető innen!

https://download.anydesk.com/AnyDesk.exe

  • Nyissa meg a letöltött AnyDesk.exe alkalmazást, amely általában a „Letöltések / Downloads” mappába kerül.
  • Amint rákattintott az AnyDesk.exe állományra, a következő ablak jelenik meg:

anydesk01

  • Telepítéshez kattintson az „AnyDesk telepítése” bal oldalon lévő menü pontra.

 anydesk01

  • Telepítés megkezdése utáni első ablak „elfogadás és telepítés” gombra kell kattintani.

anydesk01

  • Majd egy megerősítésre is szükség van. Kattintsunk az „Igen” gombra

anydesk01

  • Sikeres telepítés után a következő ablakot kapjuk, melyet zárjunk be a jobb felső sarokban lévő x gombbal.

 anydesk01

  • Távsegítség kéréséhez indítsuk el az újonnan feltelepített programot az asztalon lévő AnyDesk ikonra duplán kattintva.
    Későbbi segítség kéréshez nem kell újra telepíteni a programot ezen a számítógépen. A legközelebbi alkalommal ettől a lépéstől kell csak kezdeni a távsegítség kérését.

anydesk01

  • Kollégánknak diktálja be az Ön egyedi azonosító számát.

anydesk01

  • Sikeres kapcsolódáshoz Önnek még el kell fogadnia a csatlakozási kérésünket. Az „Elfogadás” gombra kattintva.

anydesk01

  • Csatlakozás után ugyanazt a képernyőképet látjuk mint Ön, és Ön is láthatja, amint mi dolgozunk a számítógépen.

 


Távsegítség Díja:

Kisebb beállítási problémák esetén nem kell behoznia számítógépét / laptopját szervizünkbe. Interneten keresztül bejelentkezünk eszközére és távolról tudunk segíteni.

Az aktuális díjszabásról szolgáltatási árlistánkból tájékozódhat!

Javítási idő: 1 - 3 munkanap, előzetes időpont egyeztetéssel.

 

 

 

 

 

 

 

TISZTELT VÁSÁRLÓNK!

Fizetésnél kérje az ingyenes adattörlő kódot adatainak biztonsága érdekében!

A Kormány döntése alapján a kereskedő minden tartós adathordozó termék vásárlásakor köteles ingyenes adattörlő kódot biztosítani.

További információk a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság honlapján:

 

NMHHtorles.png

https://nmhh.hu/veglegestorles