Távoli segítségnyújtás

Mire jó a távoli segítségnyújtás?

 

Ha valami szoftveres probléma van a számítógéppel / laptoppal, akkor nem szükséges az eszközt behozni a szervizünkbe. Sok esetben távolról is meg tudjuk oldani a kisebb beállítási problémákat, mint pl. nem működik a levelezés, nem tölt be egy program, megváltozott a kinézete egy programnak, nem megfelelően tölt be egy weboldal, stb.

Kizárólag az Ön engedélyezésével be tudunk jelentkezni az interneten keresztül a számítógépébe. Ekkor ugyanazt a képet látjuk, mint Ön, közben figyelemmel kísérheti a kijelzőn, hogy mit csinálunk éppen a számítógépén.

Mi a feltétele a távoli segítségnyújtásnak?

Ha úgy dönt, igénybe veszi a távsegítség szolgáltatásunkat, akkor a következő lépeseket kell még megtennie:

AnyDesk program letölthető innen!

https://download.anydesk.com/AnyDesk.exe

anydesk01

 anydesk01

anydesk01

anydesk01

 anydesk01

anydesk01

anydesk01

anydesk01

 


Távsegítség Díja:

Kisebb beállítási problémák esetén nem kell behoznia számítógépét / laptopját szervizünkbe. Interneten keresztül bejelentkezünk eszközére és távolról tudunk segíteni.

Az aktuális díjszabásról szolgáltatási árlistánkból tájékozódhat!

Javítási idő: 1 - 3 munkanap, előzetes időpont egyeztetéssel.